Petak, 24 Svibanj 2024
OSIM NAJVEĆE GLEDANOSTI NA TELEVIZIJAMA, EUROVIZIJA JE SRUŠILA I DOSADAŠNJE REKORDE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

REKORDNA GLEDANOST EUROVIZIJE, POZNATO JE I KOLIKO JE HRVATA GLEDALO

Publika je u Umagu, rodnom gradu Baby Lasagne, finalnu večer pratila na trgu Publika je u Umagu, rodnom gradu Baby Lasagne, finalnu večer pratila na trgu Foto: Goran Šebelić / CROPIX


Ovogodišnju Euroviziju, koju je ugostio švedski grad Malmo, gledao je rekordan broj gledatelja, priopćila je u četvrtak Europska radiodifuzijska unija. Procjenjuje se da je ukupno oko 163 milijuna gledatelja na 37 javnih televizija pratilo dvije polufinalne i jednu finalnu emisiju koje su se prenosile uživo. To milijun gledatelja više u odnosu na prošlogodišnje natjecanje u Liverpoolu i dva milijuna više od natjecanja u Torinu 2022.

Hrvatski predstavnik Baby Lasagna ostvario je dosad najveći uspjeh od samostalnosti osvojivši drugo mjesto i srca publike diljem svijeta.

Eurovizijsko natjecanje ove je godine bilo kontroverzno, brojne kritike upućene su organizatorima zbog sudjelovanja Izraela dok traje rat u Gazi. Nizozemski glazbenik Joost Klein diskvalificiran je zbog neproimjerenog ponašanja prema jednoj članici produkcijske ekipe, odnosno fotografkinji.

Unatoč svemu natjecanje se pokazalo uspješnim, barem po tome što je bilo najgledanije dosad.

U Njemačkoj je oko 8,1 milijuna ljudi gledao finale, u Velikoj Britaniji 7,7 milijuna, dok je u Francuskoj ta brojka iznosila 5,4 milijuna...

Ukupno 723.000 ljudi gledalo je Euroviziju u zemlji pobjednici natjecanja Švicarskoj, što je tamo i najveća ikad zabilježena gledanost i porast od 40 posto od prošle godine.

U Hrvatskoj je, prema podacima Europske radiodifuzijske unije prijenose pratilo oko 1,1 milijuna gledatelja.

Eurovizija je ostvarila i dosad najveći uspjeh na društvenim mrežama te su tako npr. na TikToku video snimke imale više od 6 i pol milijardi pregleda.

JPA