Žila kucavica cestovne povezanosti na jugu, Rogotinski most preko rijeke Neretve, kojim prolazi magistrala i teško je naći žitelja Dubrovačko – neretvanske županije koji barem jednom u životu nije prošao kolnikom tog mosta, ide u obnovu, 55 ljeta nakon što je otvoren za promet 27. srpnja 1966. godine.
Iz Hrvatskih cesta za Južni nisu precizirali datum kada će početi obnova, naveli su kako će se „radovi na sanaciji mosta Rogotin odvijati u sljedećem planskom periodu Hrvatskih cesta”.
No, što će se točno raditi pri obnovi 413,8 metara dugog Rogotinskog mosta...
„Radovi će uključivati uklanjanje oštećenih slojeva kolničke konstrukcije, kako na središnjem dijelu mosta tako i na pješačkim stazama mosta, obnovu kolničkog zastora, po potrebi reprofilaciju kolnika. Predviđeni su i radovi na sanaciji prijelaznih naprava i dilatacijskih reški, hidrodinamičko čišćenje konstrukcije mosta uz sanaciju eventualno oštećene armature i reprofilaciju betona, obnova AKZ pješačke ograde, zamjena slivnika i sanacija odvodnje. Isto tako, predviđeni su i radovi na sanaciji betona podgleda mosta, naglavnica i unutrašnjosti sanduka mosta.” - piše u odgovoru Hrvatskih cesta na upit portala Južni.
U odgovoru je navedeno također kako je procijenjena vrijednost radova 2,5 milijuna kuna, a predviđeni rok za izvedbu radova tri mjeseca. Nije precizirano hoće li se promet preko mosta zatvarati i preusmjeravati tijekom radova. Kada se most Rogotin gradio prethodno je postavljen pontonski most s pomičnim središnjim lukom koji se otvarao za potrebe riječnog prometa, a samo otvaranje Rogotinskog mosta rasteretilo je prometnicu između Komina i Metkovića i stari most u Metkoviću koji je doživio rekonstrukciju dovršenu 1973. godine te je danas poznat kao Lučki most.
dm